crashed

hur det gick till har jag inte den blekaste aning om. efter att inte ha sovit en enda blund, tagit min sista sipp fran vodka-colan kl 6.30 tog jag mig in till forsta dagen pa mitt nya jobb korandes bil igar morse. mer dum i huvudet har jag nog aldrig varit, MEN det gick. thank you God!!
har nu sovit ca 16 timmar men kanner mig fortfarande inte sarskilt utvilad. var tvungen att stada upp oredan I gjorde hemma ensam igar, sen ar det tydligen nat fel pa air-conditionen, sa halva golvet var tackt av vatten nar vi vaknade. det ar sa typiskt att det ska bli nat sant har nu i denna hetta. hoppas de kommer hit illa kvickt och lagar felet. aven om jag inte riktigt ar ett fan av konstgjord luft sa behovs det har ibland tyvarr.
ar inne pa min 2a kopp kaffe och tror jag tar mig en till. borjar inte forran kl 4 sa det kanns skont. det kommer bli en slapp dag fram tills dess.
t om en riktig lunch blir det, hemma hos I's mamma som bjod in oss igar. sana har dagar ar det inte helt fel med hemmalagad israelisk mat.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0