cause i'm worth it!

borja kanna ett enormt tryck fran omgivningen att jag maste hitta pa nagot att gora, for det ar ju sa "Primadonna"-aktigt att ha det sa bra som mig, att kunna ga till stranden, njuta och gora vad jag vill, bara vara helt enkelt.
egentligen borde jag inte alls kanna sa for har fortfarande inte klurat ut vad jag vill riktigt. det ar svart i det har landet. maste man veta vad man vill? ok att jag borjar narma mig 30 och att de flesta i min alder har ett riktigt  jobb, (MEN aven 2-4 barn att skota om) och jag vet att om jag inte bott har hade jag jobbat med det jag ar utbildad inom, men nu vet jag faktiskt inte om jag vill det. for ovrigt ar det dessutom semesterstangt pa manga stallen sa om jag nu skulle satta igang med pluggandet kan jag iallafall inte.
jag sa till I igar att sa lange vi inte har barn tycker jag faktiskt att jag kan fa ga runt och bara vara, folk ska skita i vad jag gor. om de skoter sitt sa skoter jag mitt. jag menar dessutom, nar man val har barn ar njutningen pa det har viset som bortblast och det anda man formodligen langtar efter just da ar precis det, att koppla av.
har sa lange jag kan minnas bara jobbat och jobbat, forvisso har det varit med nagot jag alskar, men nu. ar jag inte vard att fa njuta lite?!


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0