back in town

da var man back in the city igen da. efter Eilat-resan som begett sig sen i torsdags till igar kvall kanns det fortfarande som jag inte riktigt ar hemma. det har gatt sa snabbt och samtidigt kanns det som jag varit borta i 1 ar.
image149
vaknade upp for en timme sedan i nan slags jetlag som inte riktigt gar att beskriva. allt ar ett stort blurr.
som vanligt blev det inte mycket till att knappa kort men som tur ar kommer jag fa nagra bilder skickade till mig.
det var sa kul att traffa min valdigt goda vannina igen och darav lite vemodigt att behova aka darifran nar man nyss catchat upp med varandra, aven fast vi faktiskt bor i samma land. men det ar ju san skillnad, hon bor i oknen och jag bor i storstan sa det ar som man varit utomlands (och man ser ju faktiskt Jordanien pa andra sidan Roda Havet..) fast vi tog bilen ner. utan bil i Eilat ar inget skoj.
image150

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0