ata zevel, (ya ben zona!!!)

jag ar fruktansvart nyfiken pa att fa se min avgangslone-check. skulle ha hamtat den igar, men ville testa chefen och se om han skulle ringa och paminna mig om det. vilket han saklart inte gjorde!!! hans smoriga javla skitsnack om att han egentligen inte ville avskeda mig och gillar mig jattemycket och hela den dar smorjan gar ju bort direkt.
inte for att jag trodde att han det minsta menade allvar fran borjan heller, men det ar alltid lika roligt att se om det man trodde fran borjan visar sig vara raka motsatsen. ibland kan man ju ha forutfattade meningar eller dra slutsatserna for tidigt. jag forsoker inte vara san, ar for snall helt enkelt. som i detta fall, precis vad jag redan visste. han ar SKRAP, eller zevel som vi sager pa hebreiska.
image142
med detta forvantar jag mig att han inte kommer avsluta vart "forhallande" som en man och ge mig en riktig lon, utan kommer dra bort varenda ore han kan bara for att han ar san.
har atminstone fatt mig en rejal dos av kunskap vad galler arbetsmoral har i Israel, dvs obefintlig!!!!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0