Ante informerar:

(Uppfoljning av min rese-boknings historia)
"Tack for att du anvander var tjanst. Resan blev bara bokad (fullfoljd) 1 gang men betalningen gick inte igenom, MVH Andreas"
Jaha, vilken tur att jag fick reda pa det, HELA 2 dagar tog det!!! men sen da? Det har var nog en av de dummaste svar jag nagonsin fatt. Denna sk information far mig fortfarande inte att forsta om jag har resan eller inte. Har inga som helst uppgifter pa det. Oftast (eller trodde jag) ar en resa endast fullfoljd nar betalningen gatt ratt till.
Det brukar ju alltid vara sa smidigt med att boka over natet, men det har bolaget har ingen vidare kompetent personal tycker jag.
Hade det inte varit for att det ar sa OTROLIGT billigt hade jag forgot about this one direkt.
Kanske det ar for bra for att vara sant, kanske det ar som att aka med Ryan-air, har inte sjalv flugit med dem men har hort en och annan historia.
image147
Jag blir sa trott!!!!! minst sagt pa sant har, och jag som egentligen inte vill aka heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter bolaget?

2007-08-06 @ 14:02:09

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0