access denied!

jakla skit ocksa!!!! sen i formiddags har mitt hotmail-konto varit otillgangligt. dvs, rutan lyder "access denied, your account is closed" nar jag forsoker logga in. ar valdigt mycket konfunderad om hur och varfor, for jag har inte gjort en enda grej for att fa det pa det viset, skrivit fel losenord eller sa.
det typiska med detta ar att jag var mitt inne i davarande stund att boka en resa som hakade upp sig, fick ga tillbaka flera ganger och sen inte ville bekrafta att den var bokad och betald forran efter 15 min trasslande sa VISA-korts numret repeterades ett antal ganger. har ingen aning om hur mycket jag fatt betala for jag kommer inte in pa mejlen och kan checka att allt ar som det ska eftersom bekraftelsen och alla uppgifter skulle skickas dit. har inga uppgifter pa bokningsnummer heller sa kan inte ringa. ar lite nervos faktiskt. det ar forsta gangen jag bokade med detta bolag och vet darfor inte hur det fungerar. om inte kontot vill oppna sig for mig i morgon ska man bara saga tack och hej at pengarna da eller?

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0