-5 kg?!!!!

kroppen varker fortfarande fran gardagens styrkepass sa det blir att stanna hemma igen.. skont att bade kanna och veta att musklerna sitter dar de ska atminstone. men mindre kul, traffade pa en av killarna pa gymmet som alltid ar dar och som hapnades over min spada kropp och sa att jag blivit valdigt smal precis som jag klev av vagen. (var tvungen att kolla laget eftersom jag inte varit dar pa ett tag) och jag kunde bara halla med, 5 kg har jag tappat pa 3 manader. jag fattar verkligen ingenting. I tjatar ocksa jamnt och standigt pa att jag ar sa smal, men eftersom jag ser mig sjalv i spegeln varje dag har jag liksom inte tankt sa mycket pa det mer an att jag tycker mina muskler ser mindre ut.  vet att visst folk skulle kunna doda for att ha det sa bra som mig, men det ar inte roligt att tappa sa mycket omedvetet pa sa kort tid.(annat var det nar man holl pa med fitness och gick pa deff titt som tatt.) samtidigt far jag anda tacka Gud att metabolismen fortfarande ar sa pass bra att jag kan unna mig sa mycket godis varje dag. alskar glass och choklad sa om jag inte at det kan man ju undra hur jag skulle se ut...

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0