vill ha mitt korkort tack!!

seg som vanligt har pa morgonen men SKA ta mig ut pa en runda idag innan jobbet. igar var saaaaa segt att jag tror jag dor! ska ta med mig "den dar boken" till jobbet idag for nu ska inte en dag till forspillas pa trams. har nog aldrig kedjerokt sa mycket pa ett jobb som igar.
ska aven gora ett nytt forsok att fa tag pa vagverket sa jag kan fa mitt riktiga körkort nan gang. skulle ha fatt det for typ 1 1/2 manad sen men de kanske har tekniska problem eller strejk som vanligt dar. det ar iallafall mitt sista hopp om att kunna ga till banken och ta ut min lon snarast mojligt for det kunde jag inte sist, IGEN!
-"har du inget bankkonto kan du inte ta ut checken, och for att oppna konto behover du ytterligare en identifikation med foto". dvs. istallet for att forsoka fa tid till att fixa ett svenskt id kan jag ringa och saga till dem att skicka korkortet snarast.. (det ar min tanke men om det kommer fungera vete fan)
det ar bra skrattretande,sista utvagen blir att min kille far oppna ett at mig men i mitt namn sa kanner mig som en omyndig som inte kan gora nanting sjalv (minns nar mamma gjorde det nar jag var 16) men det var ju ar och dar sen.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0