uppe med tuppen..

vaknade upp for en timme sen (7.30). jag maste va helt stord!! ledig och allt. har vissa problem att somna nar jag ar ensam hemma men att vakna sa har tidigt gor mig arg for har jag vaknat kan jag inte somna om.
sa jag antar att det kan bli en tidig kvall sa jag kan ga upp kl03 i natt och overraska med att hamta min kille fran flygplatsen. han gav ju mig nagra presenter i overraskning harom dagen sa nu har jag chansen att gora nat for honom aven om det kanske inte ar samma sak. han kommer att bli glad iallafall. vad gor man inte for sin alskade..

list of today:
-vaxa benen
-storstada.....suck!!
-aka till stranden, yeey!!
-ga till gymmet = maste
-borja plugga "den dar boken"....
men forst ska jag ga ner och se om mini-livs ar oppet sa jag kan dricka mitt kaffe med mjolk.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0