sysslolos men inte arbetslos

i morse tog jag en lang och skon promenad innan jobbet.
det ar det basta som finns for att komma igang for dagen. men FORST GIVETVIS MINST 2 koppar kaffe for att huvudtaget har koll vart fotterna bar en.
onskade att vi kunde fatt varit ledig en dag till for det jag varit med om idag ar inte intressant nog att minnas eller skrivas, dvs totalt meningslos. vi satt mest och gjorde ingenting och det suger verkligen nar man har betalt per manad och inte per timme. med undantag att for en gangs skull hade vi tid att fixa varandras har aven om det inte tog alla 11 timmar..
mitt har ar som nytt!! gjorde ingen storre forandring men det ar oftast det lilla extra som gor under. det basta som finns ar att bli schamponerad!!
jag tror jag maste oppna eget!!! det ar inte sa att jag ar arbets-skygg och tanker att om jag ar chef behover jag inte jobba, utan tvartom. for att fordriva tid pa nagot som inte ger nagonting ser jag ingen som helst vits med. 
for ovrigt, :
-solen sken i massor och det var riktigt varmt i eftermiddags.
-min kompis ringde nyss och kommer a halsar pa till helgen sa det ser jag mycket fram emot.
-vaderleksrapporten sager hot hot hot pa lordag sa da ar det beachen som galler

image15
gillar att gomma mig bland klippor sa man kan fa ligga och sola ostort men chansen att hitta en san plats har ar typ minimal. i miss Cala Xuclear pa Ibiza...


Kommentarer
Postat av: angie

ahh den stranden har jag varit på.... föredrar dock punta galera som är lite härligt gömd sådär

2007-04-05 @ 02:55:01
URL: http://aija.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0