svar till er:

kan fortfarande INTE skicka kommentarer..
Jenny: du kanske har ratt men vet att de har ljud-ovning varje manad. kommer du ihag i Sverige for lange sen (kanske aven nu) 1a mandagen i varje manad..
Babydolls: jo, det ar lugnt har dar jag bor, men de vill nog forsakra sig ifall att. nar min kille var liten skots det bomber har hej vilt. med tanke pa Irans president i nulaget ar nog ingen saker..
Yenny: du maste ju bara styra upp det har nu, du kommer verkligen uppleva nagot annorlunda!
jag pluggade hebreiska 5 manader pa Ulpan (kostade 1700 shekel= ca 3000 SEK) nar jag kom hit (finns aven 7 & 9 manaders-kurser). tankte fortsatta lasa ytterligare 5 men borjade jobba istallet. laser och skriver utan problem men eftersom de flesta pratar engelska har blir jag ganska lat och tar lattaste utvagen..dessutom pratar jag forvanansvart mycket spanska pa jobbet ocksa sa de dagarna ar jag forrvirrad..


Kommentarer
Postat av: yenny

Jag styr så det ryker här bort ifrån! Då får du guida mig där nere sen ;)

2007-04-17 @ 20:02:06
URL: http://yenny.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0