sushi

image43

har precis kommit hem fran att avnjutit annu en sushi-dinner. det blev det senast vi var ut ocksa, fast ett nytt stalle of course. det finns ju en hel del restauranger att utforska har. det finns sa manga nya, roliga och fantasifulla varianter av sushi numera och jag vill prova alla, he he. det har stallet vi var pa idag imponerade faktiskt valdigt bade vad galler inredning och meny men det negativa var att det ar alldeles for bra priser sa aven barnfamiljer med skrikande kids har rad att komma. aven om jag gillar barn vill jag helst inte ha de i narheten nar jag ater pa restaurang. annars var allt helt ok.
vadret slog slint och blev inte alls som forutspatt, sa ingen beach idag heller... alltid samma sak nar man ar ledig!! var atminstone ute pa lang-promenad i Old Jaffo och fick ordentligt med havs-luft i mina lungor, sa det var iallafall i narheten om det nu gills?..ha ha.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0