stranden

Det borjar ju snart bli lojligt det har med no comments.. Ska alla mina inlagg borja med att svara pa andras? Men ok, jag vill ju hjalpa till om jag kan (kan ju inte ra for att jag ar en san god själ..)
Josefina: skriv; ULPAN GORDON ISRAEL pa Google. Tror att forsta alternativet du far upp efter sokningen ger dig de svar du behover. Givetvis pa engelska. Jag gick pa en Ulpan-skola i Tel Aviv, kurserna ar pa 5,7 eller 9 man.


Annu en helg, yippie!! Morgondagen sags bli riktig torr och het sa det blir definitivt arets forsta stranden-utflykt om man raknar bort de 2 ganger jag varit pa stranden men inte legat i bikini. Ar inte sa entusiastisk nar jag tanker pa min sjukt bleka kropp men det lar ju inte forandras heller om jag inte ger mig ut, sa now or never.
Attans att jag har min manikyr/pedikyr & bikinivaxning pa sondag bara, hade varit kul att vara frasch men a andra sidan har JAG val ALDRIG brytt mig varst mycket om sana sma-detaljer. Skiter egentligen fullstandigt om folk glor, och gor de det,desto roligare. Inte for inte som jag var naken-modell i mina unga ar, he he. 
Varfor tanker jag sa mycket negativt forst och sen kommer pa mig sjalv att jag faktiskt ar raka motsatsen.. Tror jag har blivit lite val van vid att min pojkvan standigt vakar vid min sida,redo att ge nan en snyting om de rakar titta pa fel satt.. Kan ju vara gulligt ibland for visso men oftast blir det lite val macho. Jag ar nog alldeles for frigjord ibland for honom.. Stranden ar ett perfekt exempel..

Fick en ny tid hos tandlakaren ocksa. Men tyvarr kommer det droja nastan 2 veckor till innan de klistrar fast metall-bitarna, "din doktor ar valdigt upptagen"-skiten som vanligt.. Kanske borde vanta till efter var kompis brollop den 13e men med tanke pa att det kan ta upp till ett ar innan de tas bort gor jag det hellre illa kvickt.
Ville ha de mer estetiskt snygga men de var inte sa bekvama, de var samre och dessutom dubbelt sa dyra, skumt..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0