shopping kanske..

jag gillar inte att vara ensam hemma har jag konstaterat. nar jag inte ar det vill jag inget annat an att vara lite for mig sjalv men nar jag verkligen ar det da ar det inget kul. det kanns som det spokar i var lagenhet ibland ocksa. en massa konstiga ljud och skuggor, men formodligen ar det bara jag som inbillar mig. halva lagenheten ar dessutom oppen planlosning sa jag ar nog for stoned for att ha koll pa laget, speciellt om kvallarna.
image27

hade tankt att aka till stranden idag (jag vet!! ett sant javla tjat om det hela tiden) men vadret lyckas alltid bli molnigt nar jag har tid med det. sa jag tanker nog ge mig ut pa shopping-tur istallet. vill kopa sandaler och nagra snygga pumps tror jag. bor hasa mig ner och ta ut min lon fran checken jag fick ocksa, hoppas de pratar engelska for den bank jag ska till ligger mitt i "the merkaz of oldfashion".
som min doktor sa; - "i've never seen something like this place before"..

vi ar bjuda pa brollop i maj ocksa sa bor nog vara ute i god tid att hitta nat barbart. det kommer formodligen bli en riktigt dundrande galen tillstallning for det ar en av grabbarna i Astral Projection som ska viga sig sa bor nog ha nat stilrent men anda party. har aldrig varit pa judiskt brollop forut, (varit bjudna 3 ggr innan men ej haft tillfalle att komma) sa det ska bli riktigt skoj.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0