relaxed

min valdigt bra kompis fran Ibiza (fast hon bor i norra Israel nu) har precis lamnat min lagenhet. det ar alltid sa kul att traffa henne. vi ar som 2 radio-apparater ihop, inte en syl i vadret till overs for nagon annan i vara samtal.
vi planerar och HOPPAS sa innerligt att det bli annu en 3 dgs fest i Eilat snart. vadret ar perfekt den har arstiden och innan alla turister hinner komma och invardera varje vra. min andra valdigt bra vaninna darifran har dessutom ocksa lovat att joyna detta ar, sa hoppas! hann inte se roken av henne forra aret for hon jobbar sa mycket.

min eftermiddag har varit valdigt bra. vi tjejer med partners stack till stranden direkt efter jobbet och avnjot ett par glas vin var och bara latade oss i solen innan vinden beslot sig for att halsa pa sa da akte vi. inte vidare kul med sand i munnen. och darefter ett valdigt trevligt besok.
det ar bra konstigt, sa fort man ar ensam hemma far man plotsligt en massa aktiviteter kastandes pa en men nar man inte ar det ar det tyst. ar det synd om mig? jag vet att detta inte ar fallet idag for vi planerade stranden redan forra veckan det ar bara det att min andra halva var tvungen att aka pa business-trip in the last minute.
jag har definitivt haft en bra ursakt for att inte tagit tag i stadandet, det far bli i morgon istallet.
-nu ar det Shabbat och det menas; DAX FOR VILA.

Kommentarer
Postat av: angie

vart bor du förresten?

2007-04-07 @ 02:55:33
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: angie

malta! det är sjukt likt ibiza då fast utan träd och hur mkt mer folk som helst.

israel låter farligt, hehe vad fördomsfullt. vad gör du där?

2007-04-07 @ 07:12:00
URL: http://aija.blogg.se
Postat av: naturalblonde

Angie: israel kan verka farligt efter vad alla ser och hor pa tvn men man marker inte av nagonting av oroligheterna mer an alla sakerhetsvakter m vapen som gar omkring overallt. tyvarr kan man aldrig vara saker for sjalvmordsbombare har som har som storsta mal i livet att forinta judarna...
flyttade hit for att forsoka ha ett "normalt" liv vad det nu ar m min pojkvan (som ar israel) och fick precis jobb for en manad sen. blev trotta pa allt festande..

2007-04-07 @ 07:26:53

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0