ny overraskning (inlagg inom parentes)

inte nog med att jag fick en ovetandes lon idag har aven min pojkvan varit supergullig och surprisat mig med alla kramer (natt-,dag- och ogon-) i MultiActive-serien fran CLARINS och en parfym fran BVLGARY i presenter till mig idag. (han hade tittat och sag att de borjade ta slut) han ar alldeles helt underbar!!!!
(vet att det ar totalt ointressant vetande men jag kunde inte lata bli!!!)
han ar knappast kand for att vara vidare romantic, sjalv sager han att han ar "charmantic" sa det far val tala for sig.
ibland glommer jag bort hur lyckligt lottad jag ar. kanske inte far hora "I Love You" varje dag men det ar ju faktiskt inte orden i sig som betyder nagot utan de sma sakerna som man far varje dag utan att be om och som man oftast inte tanker pa, och givetvis nar man far overraskade presenter. Ata Ahava Sheli!!!
image17

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0