nobody's perfect

uhu, jag ar saa lat!! bestamde mig just for att det blev for sent att ta en morgonpromenad sa sitter har med mitt morgonkaffe och ater Oreos. kanske inte borde gora det innan frukost men I LOVE IT! far skylla pa min pojkvan,he he som vanjt mig med att ata chocolate-cookies pa morgonen men kanske inte sa smart eftersom jag blev tvungen att fixa massor av tander just pga av choklad-atande, nobody's perfect..

bladdrade runt pa kanalerna igar och hittade en film om forintelsen pa engelska faktiskt och en om anti-semitism,the elderst of Zion. mycket bra gjorda men usch vill inte se igen. den sistnamnda blir jag alldeles for upprord over eftersom tankesattet fortfarande pagar, just leave it behind stupids!!!
fick massor av nya filmer av M som bara gar pa bio an sa ska nog roa mig att se en av den ikvall for gymmet blir det nog inte!!

var dar igar och nar en instruktor borjade fraga mig hur det gar och sa kunde jag inte halla mig utan borjade spy galla over vad jag tyckte om stallet. han blev inte alls forvanad (nar han dessutom fick veta att jag jobbat som PT och tranat fitness) utan snarare valdigt forstaende,t om var det fler som klagat. han sa till mig out of record att jag kanske borde ga till det dar andra gymmet som ar mycket storre och battre men om jag hade talamod och vanta sa skulle alla maskiner bytas ut och en del nya komma till inom 4 manader. Tror inte att problemet  kommer helt att losas for min del dock for de klasser som erbjuds ar inget for mig, de hade massor av kreativa dans-klasser innan men eftersom de flesta som gar pa klasserna, dvs forfetade medelalders fott-barn-klart-kvinnor inte gav respons utan mest klagade att det var for svart, tog de bort dem. kanske jag vantar till augusti da mitt medlemskap gar ut och sen far jag se, gymmet ligger ju sa lojligt bra och nara..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0