matvrak

 
har varit valdig onyttig idag vad galler mina matvanor.
forst blev det tortilla med kyckligfile till lunch och nu till kvallen falafel m pita. undrar om jag har haft omedvetna brod-crawings under denna vecka?...
 egentligen gor det nog inte sa mycket eftersom jag har gatt ner i vikt igen och dessutom har jag en san super pojkvan som bryr sig om att jag ater sa han har faktiskt akt ivag bada gangerna och inhandlat det till mig, men jag far alltid daligt samvete nar jag ater skit en hel dag.
 maste ta hacken till gymmet for det borjar ga illa!!! hoppas chefen gar med pa mina begar pa motet imorgon for annars vet jag inte om jag kan fortsatta jobba. det handlar faktiskt inte bara om mer fritid for att gymma, skulle ha borjat mina hemma-studier forra veckan men varit tvungen att skjuta upp dom med..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0