killar ar idioter


Ar fortfarande arg for incidenten som hande mellan mig och killen pa jobbet igar. Jag rakade tanka hogt och sa jag inte har talamod for att klippa ungar som ror sig oavbrutet efter att precis klippt en efter de lamnat salongen. Fran ingenstans borjade han skrika pa mig infor alla pa jobbet att, "du verkar ju inte ha talamod for nat, foning, klippa ungar och det mesta, sag till chefen!!" Det knappte till inom mig och borjade skrika tillbaka for han fick det att lata som om jag inte borde jobba overhuvudtaget och sant tal jag inte, att bli beskylld for mer an jag sa och dessutom menade och nar nan skriker pa mig utan anledning, da blir jag galen. Ingen har ratt att skrika pa mig om jag inte gjort mig fortjant av det och det blir jag saklart aldrig. Efter det blev det jatte-konstig stamning pa jobbet och han kunde inte ens titta mig i ogonen efterat. Han ar alltid raka motsatsen, snall och rolig, vi har alltid massor av interessanta diskussioner sa kan inte forsta var det dar kom ifran, schizofren? Problemet ar att han ska vara typ "chefens assistent" nar han inte ar dar (som igar) och sjalvklart kommer han sakert forvrida det till chefen som att det var jag som borjade skrika pa honom som han berattade for en annan pa jobbet som sag alltihop. Orkar inte med onodigt tjafs, och speciellt som jag ar den sista som borjade vill jag inte fa problem.
Kanske ar han bara upprord over att han inte far ha sex med mig? Han haller alltid pa och stoter pa mig fast han har flickvan sa det ar det enda jag kan tanka ut som utgjorde hans utbrott men samtidigt ska jag inte forsoka analysera hans felsteg, idiot!! Killar ar likadana allihop..

Kommentarer
Postat av: Josefina

Tack men jag har googlat tusentals gånger redan :) Men har mest hittat kurser som kostar omkring 15 000 sek och blev intresserad när du skrev att din kostade 3000 sek. Var det på TAU?

2007-04-27 @ 15:06:18

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0