just my luck!!

dagen borjar valdigt bra. lyckades knipa at mig 1 lit mjolk fran butiken nedanfor trots att de inte saljer det. aven om jag inte riktigt gillar att vara medlem i alla-kanner-alla-klubben (vilket tyvarr sker nar man ar den enda svenska och blonda bruden haromkring) ar det bra att kanna folk ibland. killen som ager butiken verkar aldrig sova, spelar ingen roll vilken tid pa dygnet jag gar ner sa ar han dar med. lucky me.

image19

(sag forresten den har filmen med Lindsay Lohan igar som handlade just om att ha riktigt tur eller helvetes otur, sa kanske den smittat av sig? for ovrigt bland det samsta jag sett!!! hon ser bra ut men ar SAAA HIMLA KASS som SKADIS!!!!! somnade innan jag sett slutet. har sett det mesta efter ha tillbringat vinter-kvallarna pa Ibiza med movie-nights sa har inte mycket mer att valja pa)

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Hur är vädret där nu?Har du solat nåt mer?

2007-04-07 @ 17:36:55
URL: http://babydolls.blogg.se
Postat av: naturalblonde

babydoll: har borjar det bli riktigt harligt varmt, men tyvarr blev det ingen strand idag. det var soligt men mulet, och san dar hartorks-het vind ute sa det kandes inte sa kul. borjade kora mot havet men andrade mig efter 500 meter....

2007-04-07 @ 19:17:04

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0