grrr

skit-helg!!! jag vill kunna bestamma sjalv nar jag vill gora saker och speciellt nar jag vill ga till gymmet och nar jag inte vill gora det. gymmet oppnar vanligtvis kl 18.30 pa lordagar (sjalvklart vill jag ga tidigare men det gar ju inte!!!!!) men nar jag kom dit star det en lapp som sager OPPET: 20.30-22.30. vad ar det for javla oppningstid??!!
2 timmar for alla medlemmar att trycka in sig pa? dessutom nar man kommer dit i veckan pa kvallarna star alla muskel-knuttar och dryga hogljudda ackel och tar upp all plats (kan bara tanka mig hur det blir idag efter allt matfrosseri under Pesach), sa vad ar det for mening? de finns ingenting dar som lockar en att ga dit och enda anledningen till att jag blev medlem dar fran borjan var att det ar nara.  nara- kiss my ass!!
jag ar sa trott pa det dar stallet att nasta gang jag gar dit ska jag saga upp mitt medlemsskap och ta mitt pick a pack till ett stalle dar service erbjuds. grrr!

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

hahaha..20.30-22.30 my God..! bättre att inte ens öppna

2007-04-08 @ 14:10:18
URL: http://industrialview.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0