grattis pa fodelsedagen!!!

det har ar forsta pasken som jag ar totalt forvirrad over nar den ar. inte for att jag i normalt fall firar och smaller i mig pask-godis men har ingen koll alls pa dagarna nu, pga av den judiska almanackan sa kommer jag inte ens ihag min egen lillasysters fodelsedag som ska vara har i dagarna. skams pa mig!!!  forsoker tanka men det forsvinner, det enda jag vet ar att idag ar det precis 1 ar sedan jag fixade till mitt disk-brack. kanns helt overkligt, det var ju den otackaste dagen i mitt liv och nu ar den ett minne blott.
vadret ser lite lurigt ut nu pa morgonen men igar var det bastu ute sa ska inte gora om samma misstag idag och satta pa mig en langarmad troja. that would be a big mistake.

image18

(min aldre lilla syster t h- Ronja 12 ar och min yngre t v)
jag hedrar min kara syster pa hennes dag med att satta hit en bild eftersom jag ar varldens samsta att inte komma ihag nar den ar. Grattis Veronica pa 10 ars dagen!!!

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Disk-bråck?Låter inte alls roligt.Visste inte att man kan få det när man är så ung.

Glad påsk ;-) det är påskafton imorgon och idag är lång fredag :-)

2007-04-06 @ 17:44:30
URL: http://babydolls.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0