glad

glad

Ny dag
Glad och med massor av energi ska jag njuta av min lediga dag i det helt underbara vackra vadret.
Har en del hemma-pyssel att ta itu med ocksa som borde ha gjorts for lange sen men jag tror jag avstar idag ocksa.
I'm such a lazy men det ar sa skont ibland. Jag satter alltfor stor press pa mig ibland men maste faktiskt inse forr eller senare att jag kan inte gora allt pa en gang. Tror att vi far sluta tidigare hela denna vecka sa jag kan nog gora sen. Jag hoppas iallafall att jag slipper avsta fran mitt liv from nu och faktiskt gora annat an att bara jobba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg tavla

2007-04-04 @ 12:37:30
Postat av: Babydoll

glömde skriva att det var från mig ;-)

2007-04-04 @ 12:38:02
URL: http://babydolls.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0