duktiga lilla jag

Dagens Duktiga 3: jag har gjort mig en soppa har pa kvalls-kvisten. och da menar jag INTE en san dar pase man blandar med vatten och vispar, utan en RIKTIG med farska gronsaker. kunnat ha knappt ett kort och visat alla sa god den ser ut men kameran finns inte har nu utan i ett helt annat land.

Dagens D 1: fick tag i foretaget som gor körkorten i morse iallafall. ett var redan utskickat men eftersom det verkar vara pa villovagar bor det komma ett nytt om en vecka sa kvinnan i telefonen. kande mig sa stolt efterat for lyckades knappa mig till henne genom det hebreiska talsvars-meddelandet och gora alla instruktioner ratt och det ar minsann inte det lattaste nar jag knappt kande igen ett av orden ens.

Dagens D 2: tog bilen under den absolut VARSTA kalabalik-trafik-rusningen pa lunchen och kopte mat. normala fall kor jag helst inte i det omradet alls men klarade det super-galant idag.

     

     

Dagens goda gärning: korde hem min kollega efter jobbet. hennes kille ar alltid dar en halvtimme innan stangning, redo att gasa darifran men hon trodde han lag och sov nu efter att ha atit mammas goda mat och darav inte svarade i telefonen. det kandes kul att fa gora nagon glad och veta att hon slipper allt strul med att ta sig hem. jag har det verkligen superlyxigt som bor sa nara och tackar varje dag for att jag slipper allt krangel med transporten t/r jobbet, sa varfor inte hjalpa till om jag kan?

Det ar inte ofta jag kan ge mig sjalv 4 golden-stars pa en och samma dag for sana simpla men dock sa viktiga uppdrag sa nu bara lyser det om mig.  Duktiga lilla jag.

Kommentarer
Postat av: sam

är det där din utsikt från där du bor?

2008-07-13 @ 14:46:27

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0