Chag Sameach!

eller Glad Pask (till alla som antagligen inte har koll pa hebreiska)!
Firandet innan lyckades vi alla fran jobbet gora efter 12 timmars maraton-jobb i sondags och visst hade vi kul drickandes och skalandes i alldeles for mycket alkohol fram till att jag blev vackt 10 minuter innan jag borjade jobbet igar. Med varsta paniken hoppade jag upp, borstade tanderna och knep tag i forsta basta outfit och sprang ner till jobbet. Jag som hade dessutom slagit vad med chefen att om att den som blir forsenad ska betala 500 shekel. 
Blev glatt overaskad att jag hann ner 2 minuter innan oppning, (hade varit kul med lite extra cash) men chefen var redan dar!! Han bara skrattade, var precis lika forstord som mig och glomde bort vadet med att vara imponerad att vi var forst pa plats. Och han hade inte sovit alls!
Men jag var fortfarande full och sag dubbelt sa det var inte sa jakla kul att behova mota alla dessa uppspelta kunder och forsoka le och bete mig som om allt var som det skulle. Men det gick och val over for dagen kl 15, sprang jag lika raskt upp till lagenheten och crashade jag pa soffan. Snacka om att vara totalt paj.
Tyvarr var dagens ansvar inte over dar for kl 19 borjade pask-middagen hemma hos min pojkvans foraldrar...
Hade inte heller dar nat annat val an att forsoka skarpa till mig for det var ju faktiskt mitt eget fel att jag var i den dar situationen. Ar huvudet dumt far kroppen lida..
Det ordnade sig dock till slut men det har ar SISTA gangen jag gar ut om jag maste jobba dagen efter. Har tankt sa manga ganger men nu lovar jag mig sjalv. Hade jag ett yrke dar man inte behover mota nagon kanske det kan ga an men inte da heller. Hande mig en gang for nagra ar sen ocksa, liknande situation men da var jag tvungen att vara vaken 48 timmar innan jag fick sova och det var helvetet sjalv. Eller sa borjar man bli for gammal...

Kommentarer
Postat av: Gia

hehe...Shag wot?..happy easter hun!

2007-04-03 @ 20:00:20
URL: http://iseeyouyouseeme.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0