bleeek!!

ar sa himla trott!! har sovit alldeles for lange tror jag for far alltid ont i baken da. ar det nan mer som har en san konstig kropp? som om jag varit och tranat gluteus hela veckan, fast det har jag ju knappast. tror inte jag har vaxtvark heller, det far man val inte som vuxen..
tankte att jag skulle ta en promenad innan jobbet men det blir nog inte av, ser att klockan blivit alldeles for mycket.

vi grillade igar igen. det var gott och vadret var behagligt. nu ar det verkligen sommar! far panik for ser ut som ett lik, har nog aldrig varit sa har blek!! riktigt blå-blek. har forsokt hittat ett solarium har men det verkar inte som det finns nagra. ha ha, snacka om att folk kommer bli bländade forsta dagen jag tar av mig till bikini pa stranden..

idag blir det nog valdigt varmt igen, ser att himlen borjar bli sadar blå-grå. kanske jag tar pa mig en kjol, men maste nog ha nagot under for annars ser ju alla mina bleka ben och det ar ju inte sa sexigt.

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Du har det bra du ;-) här har det vart kallt och snöat under påsk och ska hagla fram till onsdag eller torsdag men sen har de lovat sol och värme igen :-)

kram

2007-04-10 @ 11:32:05
URL: http://babydolls.blogg.se
Postat av: naturalblonde

babydoll: stackars er!! jag som trodde att det borjat bli varmare i Sverige nu, laste inte for lange sen att varen kommit fast det kanske beror lite pa vart man bor.. kanske inte borde klaga pa mina bleka ben da for kyla ar bland det varsta som finns...

2007-04-10 @ 20:02:21
Postat av: Babydoll

Det var varmt några veckor men sen kom snön tillbaks.Här vet man aldrig hur vädret blir dagen efter.Men från imorgon är solen och värmen tillbaka igen :-)

2007-04-10 @ 20:31:25
URL: http://babydolls.blogg.se
Postat av: Babydoll

Det var varmt några veckor men sen kom snön tillbaks.Här vet man aldrig hur vädret blir dagen efter.Men från imorgon är solen och värmen tillbaka igen :-)

2007-04-10 @ 20:32:10
URL: http://babydolls.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0