bank-konto ar bra

har precis insett att jag inte ar sa himla duktig pa att publicera bilder,(har visar jag den senaste tiden bara mitt eviga babblande om och precis mest ingenting) sa kom pa att jag kunde ju ha visat mitt nya Israeliska körkort som jag efter BARA 5 manader fick i onsdags. MEN fotot pa mig ar typ det ABSOLUT samsta jag nagonsin sett och kan darfor inte. ljus-sattningen har gjort mig 50 ar aldre, roligt?!, men jag overdriver och skamtar verkligen inte!! det blir en bild pa solnedgangen istallet, aven den tagen av den basta fotografen, ha ha

nu kan jag iallafall ga och oppna ett bank-konto pa sondag, och sadar lagom for nasta loning pa tisdag har jag tillgang till min lon fran forra manaden. tidigt...
jag tror t.o.m de ar snabbare i Spanien, fast bara nastan. tur att det inte rader nagon nod pa ekonomin..

image42

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0