ata igen

Solen skiner som aldrig forr och det ar varmt ute (fast med lite kylig vind) sa jag haller mig inne.
Jobbade bara till 15 idag och imorgon har vi annu en ledig dag (harligt!) for da firas det att Pesachen ar slut och vi kan ata produkter innehallande mjol igen. 8 dagar utan brod, pasta, musli och vissa kakor & godis.
Kan verka langt men ater inte sa mycket av det iallafall sa det har faktiskt kvittat for min del. Fast det speciella brodet "Matza" som vi atit nu istallet kan jag gott vara utan, lite trakigt med krispigt tunnbrod utan smak hela tiden..

Kanns skont att vila ut igen aven om jag gjorde det mesta delen av dagen igar. Men kan inte ra for att jag alskar lediga dagar som inte ar beraknade i det vanliga schemat. Trakigt bara att man inte kan aka a shoppa, ga ut och ata eller gora annat skoj. Visserligen ar det ju stangt pa sondagarna i Spanien oxa men det var inte riktigt samma sak tyckte jag da. Och dessutom kandes det aldrig som om jag inte kunde hitta pa saker att gora, kanske for att vi bodde i city med gaavstand till allt. Det ar sa trakigt att ta bilen overallt.

Nu ska jag ta ett glas vin och bara relaxa..



Kommentarer
Postat av: M

I don´t believe it! Satt och kikade runt på lite bloggar och klickade mig hit. Du och jag känner varandra. Hehe- undrar om du kan lista ut jag är... Ledtrådar- Gävle, massor med partyn i din lya vid centralen, gemensam nämnare Hellis...
Har du nån mail så kan vi maila så jag får höra lite om hur du har det. Hörde att ni flyttan iaf!

2007-04-08 @ 18:35:56
Postat av: Babydoll

Du verkar ha haft en skön dag,det behövs ibland ;-)

kram

2007-04-08 @ 22:28:10
URL: http://babydolls.blogg.se
Postat av: ac

ha ha!! Hej! va kul! jag tror det ar M med katter eller M med hund...spelar ingen roll for jag gillar er ju bada, hur som helst, du kan na mig pa [email protected] sa far vi horas vidare.

2007-04-10 @ 06:49:03

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0