a nej Natacha!!

image44

Sag en massa inlagg om Natasha Peyre nyss i olika bloggar. Kul att hon verkar vara sa popular nu och att det gar bra for henne, MEN annat var det for nagra ar sen nar jag jobbade med henne och fick ta del av att hora all deprimerande skit om daligt sjalvfortroende och vad hon gjort och ska gora med sin kropp.
DA hade hon "bara" gjort nasan, lapparna, brosten 1 gang, slipat bort all personlighet med ansiktslaser, fettsugning mage och arsle.
NU ar tillokning aven utfyllnad kindben, lappar i massor mer, brost ytterligare 2 ggr mm mm..

Vet inte vad jag ska saga, tyckte det var synd om henne och trakigt att hennes sjalvbild var sa skadad, men tyvarr uppmuntrade hennes mamma henne till alla operationer ocksa.
Alla far val gora vad de vill, och inget fel med operationer men helt allvarligt,
HON VAR OTROLIGT sot och charmig innan hon gav sig pa ansiktet sa jag bara hoppas att hon tar sig i kragen snart, men det nog inte blir forran hon fyller Carolina Gynning och gar ut med att "hon minsann ocksa tog ut sina brost for hon kom ju pa att de inte behovs for att ha personlighet".
Jag skyller pa RIKTIGT DALIGA FORALDRAR i den har fragan eftersom hon inte var mer an 16 eller 17 vid forsta op. 

(var bara tvungen att gora ett inlagg eftersom jag fortfarande inte kan skicka kommentarer
)

Kommentarer
Postat av: Josefina

Vad gjorde hon med näsan? Har alltid trott att hon "bara" har gjort brösten och läpparna, men näsan ser ju lite rolig ut!

2007-04-29 @ 16:29:34
Postat av: Anonym

Stay natural girls....

2007-04-29 @ 20:22:21
URL: http://bollfot.blogg.se
Postat av: GH

Glöm inte att hon bytt ut alla sina tänder mot porslinsfasader och lyft ögonlocken också.

2008-03-27 @ 23:09:06
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

jag brukar läsa hennes blogg
folk är så elaka mot henne
jag tycker att folk borde se att hon är en privatperson också

2008-03-27 @ 23:13:25
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Natacha är inte skyldig att förklara vilka operationer hon har gjort. Hon är inte offentlig vald utan hon är en offentligehet och det är stora skillnader. Hon kan inte avgå som artist men avgå som kung eller politiker.

Jag vet att hon tar bort elaka kommentarer jag har skrivit till henne att de som kommenterar elakt är de som dyrkar henne mest. Jag skrev även om Marie Plosjö och det har marie personligen tackat mig för. Marie brukar läsa min blogg sedan jag startade den för
1 år sedan.

Många glamourmodeller läser min blogg jag har även haft skönhetstävling för dem och de blev så glada. glamourmodellerna är smycken för min blogg brukar jag säga.

2008-03-27 @ 23:23:48
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Farelyne

Alltså folk får väl göra vafan dom tycker känns bäst. Men NÅGONTING måste väl endå vara fel när man gör om tusen saker på sig själv?!?

Världen har fan gått för långt.

2008-03-28 @ 00:05:09
URL: http://farelyne.blogg.se
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Jag kan säga så här
jag skulle aldrig i mitt liv blotta mig
aldrig bli glamourmodell eller skådis
jag tycker all typ av kändiskap som roar är hovnarr men värst är väl folk som blottar sig

då har du helt missförstått mitt budksap

2008-03-28 @ 00:07:11
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Anika

Alltså, alla plastikoperationer är inte misslyckade -
så många kändisar som gjort plastikoperationer utan att man ens har en aning om det! Som t.ex Angelina Jolie m.m

Jo jag håller med Farelyne.

2008-03-29 @ 16:06:56
Postat av: lilla jag

ar Natacha lika aktuell nu som for 1 ar sedan da jag skrev detta inlagg? jag menar eftersom ni dar ute fortfarande lagger kommentarer. kul att det uppstar diskussion

2008-04-01 @ 19:37:56
Postat av: Bitchy

Någon länkade till det här inlägget i en annans blogg.. så man bara "va, vad är det med här inlägget då?" och klickade på länken så ledde den till dig. för jag läser din blogg annars, så man blev lite sådär 'va, vad har hänt'

2008-04-11 @ 20:19:05
URL: http://NYbitch.blogg.se
Postat av: lilla jag

Bitchy: ja eller hur? som jag sa forut skrev jag det har for over ett ar sen och forstar liksom inte sjalva poangen med det nu. vad ar det som ar sa speciellt over just hennes operationer? menade inget annat an att Natacha ar hur gullig som helst och att jag hade hoppats att hon inte gjort mer an vad hon gjort med sin kropp. jag kanner henne inte nu sa vem bryr sig. hoppas hon mar bra, that's all.

2008-04-13 @ 07:15:05

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0