23

lyckade efter det 3e forsoket att se Number 23 igar. har somnat varje gang men inte for att den var dalig utan for jag har varit alldeles for trott. riktigt bra verkligen, och for en gangs skull spelar Jim Carrey inte en comedian-monkey utan en normal kille, och resten kan jag ju tyvarr inte saga for da forstor jag ju allt for dem som inte sett den.

har precis varit inne pa Gias sida och laste hennes utbrott om kommentar-fuktionen. go girl!! kunde inte ha sagt det battre sjalv. lyckades svara pa nan kommentar igar,och trodde darmed att det funkade igen men det GOR DET SAKLART INTE!!!! verkar som om det bara ar vi som inte bor i Sverige som ar drabbade av det som verkar vara ett mycket latt problem att stalla till ratta men det ar nog som du sager Gia, MOST DEFINITLY!!!

idag kommer chefen tillbaka till jobbet efter att ha varit pa 4 dgr-kurs i Tyskland. ser inte fram emot dagen alls forutom att min baby kommer hem igen. det kommer bli kaos utan dess like som vanligt nar chefen jobbar. alla vill att hans hander smeker deras huvud... jag tanker anda aka och hamta upp I pa flygplatsen, vare sig det ar fullt hus eller inte. han har kopt en massa grejer till mig och jag ar saaa nyfiken!!

nu maste jag hanga tvatten, hasta luego

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0